miércoles, 18 de septiembre de 2019

Art journal | Be happy & Create | #tutorial | #mixmedia

Hello dear crafters!!! I won a new prize with Lindy's and what I picked up was basically magicals!! I never use them before, and as soon as they arrive I needed to work with them, so I ran to find an old book in a flea market to altered it and I made an art journal page as a new entrance to Lindy's september challenge, this is the result, hope you like it! I love it, specially because the pic is an old one of me and my sister; I really love that pic!. I'll give you the color's list and th tutorial below.

Hola queridos amigos creativos!! Resulta que gané un nuevo premio con Lindy's y lo que elegí ésta vez fueron, básicamente, magicals!! Nunca antes los había usado y tan pronto llegaron tenía que estrenarlos así que alteré un libro viejo que conseguí en una tienda de segunda y me hice la primera página de art journal para crear una nueva entrada en el reto de septiembre de Lindy's, éste es el resultado, espero que les guste, me encanta lo vibrante que son estos colores!! Además como punto focal elegí una vieja foto de mi hermana y yo que me encanta. Más abajo les dejo la lista de colores y el tutorial.










Lindy's products used:
Productos de Lindy's que usé:
STARBURST
 SHAKER
MAGICALS
EMBOSSING POWDER
I also used a new mold by Finnabair, mechanicals  I LOVE IT! also her waxes
in colors:
También estrené el molde Mechanicals de Finabbair ME ENCANTA! y ceras en colres:
 Brushed iron,vintage gold and electric violet.

Here´s the video tutorial..... Aquí les dejo el tutorial.....


No hay comentarios:

Publicar un comentario