sábado, 11 de abril de 2020

More than words april main challenge | Mixmedia | Tutorial

Hi crafty friends, this is my inspiration for april More than words main challenge, hope you like it!!

Hola amigos creativos, ésta es mi propuesta para el reto de Abril en el blog More than words, espero les guste!!
 I altered a wodden box lid. Want to join us?? information here.
Alteré la tapa de una caja de madera. Quieres participar? Busca la información aquí.

Don't forget to add the gorgeous moodboard!
No olvides incluir el tablero tan bello!

I used my Lindy's
Usé mis sprays Lindy...
Starburst's
Maiden hair fern mist
Moon shadow mist
Shakers:


This gorgeous bugs was a present of my friend Bunny bow design, want to see her channel? Link here.
Estos insectos increíbles son un regalo de mi amiga Bunny bow design. Quieres ver su canal? Dale click aquí.





Of course I also used some @Prima Marketing Inc. / @Finnabair gorgeous products...
Por supuesto también usé algunos productos de Prima y Finnabair...
Waxes / Ceras:
Rich copper, white gold, peacock, vintage gold, brushed iron, opal magic green brocade.
Acrylics:
Opal magic: blue gold, aqua rose, deep waters. Sparks: unicorn's hair and mermaid sparkle.


The corrugated cardbord is from some packing, and the branches I picked them up during a walk.
El cartón corrugado es de algún empaque, y las ramas las tomé en alguna caminata.


I love the result, and right now it's in my front door :)
Me encanta el resultado, y ya está en la puerta de entrada a mi casa :)

Join us!!! Here's the tutorial...
Acompáñanos!! Aquí está el tutorial...


No hay comentarios:

Publicar un comentario