martes, 13 de julio de 2021

Well Groomed photo folio | Graphic 45 | Madi's house

 


Hi crafty friends!! Today I want to share this adorable project I designed with a beautiful Well Groomed paper collection by Graphic 45 for my dear Madi!! I had a blast creating this house-shaped photo album that holds 40+ small pics, and measures: 8 5/8" x 8" x 3 1/4" on the biggest sides. I used 12x12, 8x8 paper pads, patterns and solids, chipboard, ephemera assortments, and more goodies listed in the material list provided with the PDF when you purchase the tutorial HERE. It also includes the links to watch in my youtube channel all the processes with detailed instructions and lots of tricks, the videos are spoken in English and Spanish simultaneously.  Because I always cut the chipboard with my cutter (I don't have cricut or any machine like those), I teach you how to make the templates with that cute shape. Don't miss the opportunity of making this for your lovely friend!

Hola amigos creativos! Hoy quiero compartirles éste adorable proyecto que diseñé con la bellísima colección Well Groomed de Graphic 45 para mi querida Madi! Me divertí y emocioné muchísimo creando éste photo album en forma de casa que guardará un poco más de 40 fotos pequeñas de mi querida compañerita. Mide 8 5/8" x 8" x 3 1/4" en sus lados más amplios. Usé los papeles 12x12, 8x8, patrones y sólidos, cartoncitos, figuras recortadas y más cositas que están en la lista que reciben dentro del PDF cuando adquieren el tutorial AQUI. También incluye los links de los videos, hablados simultáneamente en Español e Inglés, con todo el proceso y muchos trucos e instrucciones detalladas. Como yo siempre corto el cartón con mi cutter (no tengo máquinas como cricut, silohuette, etc.), les enseño cómo hacer los patrones con esa forma. No te pierdas la oportunidad de hacer éste mini para tu querida mascota!















Video.....






No hay comentarios:

Publicar un comentario